hover18

Aquapeel Uygulaması Nedir?

Aqua peel uygulaması su basıncı ve vakum gücü kullanılarak medikal bir cilt bakımı sistemidir. Cildin kontrolsüz bir hasar görmesini engelleyerek derinlemesine bir temizlik ve dezenfeksiyon sağlamak amaçlanmaktadır.

Aquapeel İşlemleri

1.Adım – Temizleme & Peeling

AquaAHA, içeriğinde düşük oranda AHA (Alfa Hidroksit Asit) bulunan solüsyon ile AGUAPEEL cildin ihtiyacına göre 5-10 dakika uygulanır. Ölü dokuların temizlenmesi ve gözeneklerin açılmasını sağlar.

2.Adım – Ekstraksiyon

AquaSA, içeriğinde düşük oranda bulunan SA (Salisilikasit) solüsyon ile AQUAPEEL Cildin ihtiyacına göre 5-10 dakika uygulanır. Cildin alt katmanlarına kadar salisilik asitin emilmesini sağlar. Birçok iltihabı cilt rahatsızlığına sebep olan çoğu bakteri ve parazitlerden cildin temizlenmesini sağlar.

3.Adım – Hidrasyon & Beslenme

AquaSA, İçeriğinde düşük oranda bulunan SA (Salisilikasit) solüsyon ile AQUAPEEL Cildin ihtiyacına göre 5-10 dakika uygulanır. Cildin alt katmanlarına kadar salisilik asitin emilmesini sağlar. Birçok iltihabı cilt rahatsızlığına sebep olan çoğu bakteri ve parazitlerden cildin temizlenmesini sağlar.

Aquapeel’in Faydaları Nelerdir?

> Pürüzlü cildin iyileştirilmesine yardımcı olur,

> Tıkalı gözeneklerin açılmasını sağlar,

> Tek seferde temizleme, peeling, ekstraksiyon, hidrasyon ve antioksidan sağlar,

> Çok kısa bir sürede cildin yenilenmesini ve gençleşmesini sağlar.

SUYLA GELEN BİR BAŞKA DOKUNUŞ SU PEELİNG

Yüksek frekanslı ultrason dalgaları ile cilt yüzeyindeki ölü tabakanın su yardımıyla temizlenmesi, bu derinlemesine yapılan temizlik sonraki aşamalar içinde bir hazırlık niteliğindedir. Aynı zamanda cilt bakımında kullanılan hücre yenileyici, akne oluşumunu azaltıcı vb. içeriklerin, ultrason yardımı ile cilt altı dokularına iletilmesini sağlar.

hover17

Ozon Terapi Nedir?

Ozonterapi, ozon gazı kullanılarak yapılan bir tedavi yöntemidir. Ozon gazı, üç adet oksijen atomundan oluşan şeffaf, renksiz bir gazdır. Kendine has özel bir kokusu vardır. “Ozon tabakası” lafını muhakkak duymuşsunuzdur. Doğal ortamda stratosferin en üst kısmında ozon tabakası bulunur. Ozon tabakası, dünyamızı güneşin zararlı ultraviyole ışınlarından korur. Ultraviyole ışınlar, insanlar için ölümcül ışınlardır. Eğer ozon tabakası ultraviyole ışınları engellemeseydi, dünyada yaşam olmazdı. Ozon tabakası, yaşamı koruyan filitredir.

İnsanoğlu, dünyadaki her şeyi mahvettiği gibi ozon tabakasına da zarar verdi. Endüstride kullanılan kimyasal gazlar, ozon tabakasının yapısını bozdu ve ozon tabakasındaki deliklerden bahsedilmeye başlandı. Ozon tabakasının delinmesi sonucu, dünyaya daha fazla zararlı ultraviyole ışınları ulaşmaya başladı. Bu da, cilt yanıklarına, kanserlere ve bağışıklık sisteminin zayıflamasına sebep oldu.

Tıbbi ozon, doğal ozondan farklıdır; saf ozonla saf oksijenin belli oranda karıştırılmasıyla oluşur. Elde edilen tıbbi ozon, hastaya belli dozlarla verilir. Tıpkı ilaçlarda olduğu gibi, ozon uygulamalarında da her hastalıkta farklı doz uygulamaları vardır. Her hastaya ve her hastalığa aynı doz verilmez. Sizin hastalığınız için uygun olan ozon dozuna, doktorunuz karar verecektir.

Ozonterapi, değişik tekniklerle tatbik edilir. Major otohemoterapi denilen kan yoluyla yapılan uygulamaların yanında, kas içine enjeksiyonlar, eklem içine enjeksiyonlar, açık yaralara direkt ozon uygulamaları ve rektal yolla uygulamalar gibi pek çok ozon uygulama yöntemi vardır. Doktorunuz, sizin için uygun olan yöntemi tedavi öncesinde belirleyecektir.