Medikal Cilt Bakımı (Aquapeel) - Akl Poliklinik Saç Ekim Merkezi

Medikal Cilt Bakımı (Aquapeel)

cilt

Aqua peel uygulaması su basıncı ve vakum gücü kullanılarak medikal bir cilt bakımı sistemidir. Cildin kontrolsüz bir hasar görmesini engelleyerek derinlemesine bir temizlik ve dezenfeksiyon sağlamak amaçlanmaktadır.

Aquapeel’in Faydaları Nelerdir?

• Pürüzlü cildin iyileştirilmesine yardımcı olur,
  • Tıkalı gözeneklerin açılmasını sağlar,
  • Tek seferde temizleme, peeling, ekstraksiyon, hidrasyon ve antioksidan sağlar,
  • Çok kısa bir sürede cildin yenilenmesini ve gençleşmesini sağlar.

Aquapeel İşlemleri

1. Adım – Temizleme & Peeling
    AquaAHA, içeriğinde düşük oranda AHA (Alfa Hidroksit Asit) bulunan solüsyon ile AGUAPEEL cildin ihtiyacına göre 5-10 dakika uygulanır. Ölü dokuların temizlenmesi ve gözeneklerin açılmasını sağlar.

2. Adım – Ekstraksiyon

AquaSA, içeriğinde düşük oranda bulunan SA (Salisilikasit) solüsyon ile AQUAPEEL Cildin ihtiyacına göre 5-10 dakika uygulanır. Cildin alt katmanlarına kadar salisilik asitin emilmesini sağlar. Birçok iltihabı cilt rahatsızlığına sebep olan çoğu bakteri ve parazitlerden cildin temizlenmesini sağlar.

3. Adım – Hidrasyon & Beslenme

AquaSA, İçeriğinde düşük oranda bulunan SA (Salisilikasit) solüsyon ile AQUAPEEL Cildin ihtiyacına göre 5-10 dakika uygulanır. Cildin alt katmanlarına kadar salisilik asitin emilmesini sağlar. Birçok iltihabı cilt rahatsızlığına sebep olan çoğu bakteri ve parazitlerden cildin temizlenmesini sağlar.

Suyla Gelen Bir Başka Dokunuş Su Peeling

Yüksek frekanslı ultrason dalgaları ile cilt yüzeyindeki ölü tabakanın su yardımıyla temizlenmesi, bu derinlemesine yapılan temizlik sonraki aşamalar içinde bir hazırlık niteliğindedir. Aynı zamanda cilt bakımında kullanılan hücre yenileyici, akne oluşumunu azaltıcı vb. içeriklerin, ultrason yardımı ile cilt altı dokularına iletilmesini sağlar.

Fiyat Sor
Ücretsiz ön görüşmeye bekliyoruz